מרכז עזרה מרחוק

  • באמצעות Helpdesk משלה, חברת עינב מספקת תמיכה מרחוק.
  • לקוחות רשאים לרשום כרטיסים באמצעות מערכת כרטיסים, שיחות טלפון או WhatsApp.
  • זמן התגובה של עינב מוגדר על ידי תנאי הסכם מוסכם עם הלקוח
  • מרכז העזרה שלנו פועל בשעות העבודה הרגילות

תמיכה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

  • אירועים קריטיים מכוסים 24/7, 365 ימים בשנה
  • צוות התמיכה שלנו (רמה 1/2/3) מכסה כרטיסים קריטיים ברוטה
  • עינב משתמשת ב"מרכז טלפוני מנוהל "כדי לקבל את הכרטיסים הקריטיים מהלקוחות
  • אירועים קריטיים מוגדרים כמקרים הגורמים לאובדן הכנסה או נזק לשירות 

ניטור

  • המטרה שלנו היא לתקן בעיות לפני שהן משפיעות על הלקוח
  • אנו מתקינים יישומי ניטור של יצרנים
  • אנו פועלים על פי התראות ממערכות הניטור בהתבסס על חומרת ההתראה

שדרוגי תוכנה

  • שירותי עינב מכסים כל שדרוג מתמשך ונדרש
  • כל השדרוגים (גרסאות מערכת ההפעלה, עדכוני אבטחה וגרסאות פיירוול של חומרה) מבוצעים על פי הוראות היצרן
  • אנו מנהלים שדרוגי גרסאות יישומים בשיתוף עם חברות תוכנה