מרכז עזרה מרחוק
- באמצעות Helpdesk משלה, חברת עינב מספקת תמיכה מרחוק.
- לקוחות רשאים לרשום כרטיסים באמצעות מערכת כרטיסים, שיחות טלפון או WhatsApp.
- זמן התגובה של עינב מוגדר על ידי תנאי הסכם מוסכם עם הלקוח
- מרכז העזרה שלנו פועל בשעות העבודה הרגילות
תמיכה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
- אירועים קריטיים מכוסים 24/7, 365 ימים בשנה
- צוות התמיכה שלנו (רמה 1/2/3) מכסה כרטיסים קריטיים ברוטה
- עינב משתמשת ב"מרכז טלפוני מנוהל "כדי לקבל את הכרטיסים הקריטיים מהלקוחות
- אירועים קריטיים מוגדרים כמקרים הגורמים לאובדן הכנסה או נזק לשירות
ניטור
- המטרה שלנו היא לתקן בעיות לפני שהן משפיעות על הלקוח
- אנו מתקינים יישומי ניטור של יצרנים
- אנו פועלים על פי התראות ממערכות הניטור בהתבסס על חומרת ההתראה
שדרוגי תוכנה
- שירותי עינב מכסים כל שדרוג מתמשך ונדרש
- כל השדרוגים (גרסאות מערכת ההפעלה, עדכוני אבטחה וגרסאות פיירוול של חומרה) מבוצעים על פי הוראות היצרן
- אנו מנהלים שדרוגי גרסאות יישומים בשיתוף עם חברות תוכנה