פרויקטים לפתיחת מלונות – תחום ידע ייחודי בעינב

 

  • ניהלנו והשתתפנו בלמעלה מ -70 פתחי מלונות בישראל, גרמניה, הולנד, קרואטיה, בריטניה וצרפת.
  • הצוות שלנו פתח מלונות המנוהלים על ידי מגוון מותגים כגון Marriott, IHG, Carlson, Kempinski, Six Senses ועוד
  • בנוסף, הצוות שלנו פתח מלונות עצמאים ומלונות של רשתות עצמאיות.
  • אנו מנהלים פרויקטים קטנים וגדולים כאחד.

שלב 1: ייעוץ

  • זיהוי דרישות ה-IT של המלון
  • איסוף מידע מכל הצדדים, כגון הבעלים, GM, שיווק, מעצבי פנים ומעצבי מתח נמוך.
  • לאחר עיבוד המידע, אנו מציגים בפני צוות הבעלים מספר פתרונות טכנולוגיים עם יתרונות, חסרונות ועלויות משוערות.
  • אנו מסיימים תהליך זה במסמך "תפיסת IT ופתרונות", הנבדק ומאושר על ידי צוות הבעלים.

שלב 2: מכרז והזמנות רכש

  • אנו מכינים קובץ BOM לכל הפתרונות, המבוסס על מסמך "IT Concept and Solutions".
  • ה-BOM מוכן למכרז מסחרי ונשלח לספקי פתרונות.
  • אנו תומכים במנהל הרכש, בוחנים את ההצעות, מייעצים למסחר ונותנים תמיכה שוטפת לאחר התקנות.
  • עינב היא גם ספקית למגוון פתרונות אירוח.

שלב 3: ניהול ויישום פרויקטים

  • עינב מקצה מנהל פרויקטים מנוסה שלוקח בעלות על אספקה והטמעה של מגוון ספקים.
  • מנהל הפרויקט הוא נקודת הקשר היחידה לאספקה והתקנות.
  • מנהל הפרויקט מנהל את תיאום הגורמים השונים ומבטיח אינטגרציות והתקנות מוצלחות.
  • צוות עינב מתקין ותומך בתשתית הליבה של המלון.
  • בסוף שלב 3, סביבת ה- IT של המלון מוכנה לפתיחה.

שלב 4: תקופת פתיחה

  • תקופת הפתיחה נמשכת בדרך כלל לשבועיים לפני ושבועיים לאחר הפתיחה עצמה.
  • לפני הפתיחה, אנו מרכזים את הכשרת הצוות ביישומים רלוונטיים, מגדירים משתמשים ובודקים את כל המערכות והיישומים.
  • אנו מתאמים את התמיכה ביישומים ובמערכות מול הספקים.
  • אנו עוקבים אחר הבעיות המתרחשות במהלך תקופת הפתיחה ומוודאים שהן נפתרות.
  • בדרך כלל, שבועיים לאחר הפתיחה (עשוי להיות שונה בין הפרויקטים) אנו מעבירים את המלון לתמיכה.