פרויקטים לפתיחת מלונות – תחום ידע ייחודי בעינב
- ניהלנו והשתתפנו בלמעלה מ -70 פתחי מלונות בישראל, גרמניה, הולנד, קרואטיה, בריטניה וצרפת.
- הצוות שלנו פתח מלונות המנוהלים על ידי מגוון מותגים כגון Marriott, IHG, Carlson, Kempinski, Six Senses ועוד
- בנוסף, הצוות שלנו פתח מלונות עצמאים ומלונות של רשתות עצמאיות.
- אנו מנהלים פרויקטים קטנים וגדולים כאחד.
שלב 1: ייעוץ
- זיהוי דרישות ה-IT של המלון
- איסוף מידע מכל הצדדים, כגון הבעלים, GM, שיווק, מעצבי פנים ומעצבי מתח נמוך.
- לאחר עיבוד המידע, אנו מציגים בפני צוות הבעלים מספר פתרונות טכנולוגיים עם יתרונות, חסרונות ועלויות משוערות.
- אנו מסיימים תהליך זה במסמך "תפיסת IT ופתרונות", הנבדק ומאושר על ידי צוות הבעלים.
שלב 2: מכרז והזמנות רכש
- אנו מכינים קובץ BOM לכל הפתרונות, המבוסס על מסמך "IT Concept and Solutions".
- ה-BOM מוכן למכרז מסחרי ונשלח לספקי פתרונות.
- אנו תומכים במנהל הרכש, בוחנים את ההצעות, מייעצים למסחר ונותנים תמיכה שוטפת לאחר התקנות.
- עינב היא גם ספקית למגוון פתרונות אירוח.
שלב 3: ניהול ויישום פרויקטים
- עינב מקצה מנהל פרויקטים מנוסה שלוקח בעלות על אספקה והטמעה של מגוון ספקים.
- מנהל הפרויקט הוא נקודת הקשר היחידה לאספקה והתקנות.
- מנהל הפרויקט מנהל את תיאום הגורמים השונים ומבטיח אינטגרציות והתקנות מוצלחות.
- צוות עינב מתקין ותומך בתשתית הליבה של המלון.
- בסוף שלב 3, סביבת ה- IT של המלון מוכנה לפתיחה.
שלב 4: תקופת פתיחה
- תקופת הפתיחה נמשכת בדרך כלל לשבועיים לפני ושבועיים לאחר הפתיחה עצמה.
- לפני הפתיחה, אנו מרכזים את הכשרת הצוות ביישומים רלוונטיים, מגדירים משתמשים ובודקים את כל המערכות והיישומים.
- אנו מתאמים את התמיכה ביישומים ובמערכות מול הספקים.
- אנו עוקבים אחר הבעיות המתרחשות במהלך תקופת הפתיחה ומוודאים שהן נפתרות.
- בדרך כלל, שבועיים לאחר הפתיחה (עשוי להיות שונה בין הפרויקטים) אנו מעבירים את המלון לתמיכה.