דרוש תומך/כת עם ניסיון של שנה לפחות בסביבת טכנולוגית מעניינת T1 service desk support
אחריות:
- מענה ראשוני לקריאות\בקשות של משתמשי הקצה הדורשים תמיכה טכנית הנפתחות באתר התקלות הארגוני תוך השתלטות מרחוק
- פתרון תקלות T1 במערכות הפעלה ,Win10 אופיס, תקלות בדואר האלקטרוני, תקלות ביישומים אירגוניים ובציוד ההיקפי לרבות מדפסות תוך עמידה ב SLA
- התקנה והגדרה של תחנות קצה\מחשבים נייחים וניידים
- זיהוי ופתרון תקלות רשת פשוטות
- ידע טכני בסיסי ב Active Directory , מתן הרשאות ובניהול משתמשים
- ידע בסיסי במערכות הפעלה של שרתים מבוססים Win2016
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה T1
- בעל אוריינטציה שירותית מאוד
- בעל יחסי אנוש טובים ועבודת צוות
- יכולת לימוד גבוהה וחוש טכני
- ידע במערכות הפעלה win 10
- בעל מוסר עבודה גבוה
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!